tirsdag 24. mai 2011

Noen av mine favoritter

Her er noen av mine favoritter, håper bare på varmere vær jeg nå :)
Sånn at jeg kan bruke noen av de fine klærna.


 Min fantastiske bukse/skjørt, kjøpt på Go Jane på nette og er fra USA. Kursen var så lav så da bestilte jeg noen ting. Er moro å ha noen ting som ikke alle har. 
 Skjorta er fra New Yorker og sko fra Face


 Skørtet er fra Risøe, toppen er en basic topp fra Bik Bok, halskjede fra Go Jane i USA og sko fra Face

 Enda ett av mine kjøp fra Go Jane i USA, sko fra Din Sko og øredobber fra Glitter



 Svart kjole med hvite prikker fra Zara, sko fra Roots og klokke fra DKNY


 Hvite sko fra Trend Sko


  Asymetrisk kjole er fra London, fra en butikk som het Jane og sko fra Aldo


 Svarte sko fra Barrats i London


Disse skoa kjøpte jeg på Aldo i London fordi de var såååå like skoa til Carrie Bradshaw i Sex and the city. Var det næreste Manolo Blahnik sko jeg kom. 
Men de er fantastisk fine :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar