torsdag 12. mai 2011

Snart 17 mai :)

Da var vi snart midt i mai og det nærmer seg 17 mai :) 
Hipp hipp hurra for Norges nasjonaldag! 
Ja vi elsker dette landet! Siden det er den store dagen er det klart for bunad, det er så fantastisk å se folk så fine. 
Super kjekt å slippe å tenke på hva en ska ha på seg oxo. 
Tilogme gutter og mannfolka har begynt å forstå at det er mandig å ha bunad, og ikke minst super fint og sexy!
I dag har jeg gjort det siste kjøpet for 17 mai.
Har kjøpt meg bunadskniv, en sølv spingarkniv. Er ikke så mange som har det så det er litt spesiellt å ha det. 
Det er mange fine bunader, folk har veldig forskjellig smak. 
Jeg synes Øst Telemark er den fineste og siden jeg er født å oppvokst her på Østlandet så passer den best. 
Selv om mamman`n min er fra Østfold ville ho ikke ha den bunaden, var ikke den ho likte best så de blei det Øst Telemark.
Tilogme Dronning  Sonja har denne bunaden! 
Jeg har finni fram bunaden og klar gjort ting, den er greit å se over at det ikke er flekker og å skjorta må vaskes å stykes.....











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar