onsdag 27. april 2011

Påske

Endelig Påske, og langfri! 
Var så heldig å få 2 påskeegg i år, masse smågodt å kose seg med. Så takk til Katrine og verdens beste kjæreste.
Fikk gjort alt i påska synes jeg, var med kjæresten min, vennene våre, familien hans og min. 
Hadde noen dager i Morgedal og Rauland med litt fest og moroheter. Etter det var det påskefjellet i håpet om sol og snø..... Men lite sol og lite snø gitt.
Men fikk kjørt litt snøskuter på de små flekkene av snø det var å finne. Og på vannet, noe som var sykt ekkelt. Kjente at det var skvulpende vann under meg...





 Prøvde fiskelykken men det var ikke store gevinsten der, bare en liten ørret som ikke var nok til 1 person engang.
Etter hytteturen på Songa var det hjemmover for å besøke min familie litt. Så da blei det en liten tur til Bamble, og der var det SOL :) fantastisk fint vær og varmt. 
Lunsjen blei reker og loff og middagen grillmat :) Kan ikke bli bedre! 
Jeg vil si at jeg er fornøyd med påska, bare 1 år til neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar