torsdag 28. april 2011

Ryddetid i klærna mine...

Blir ofte masse klær en sparer på som en ikke trenger... Så derfor tok jeg en ryddesjau. 
Da blir alt tatt ut av skapet og tatt ned fra kleshengere i er stor haug og sortert. Skal ha, ikke ha og kanskje... Det har lett for å bli masse kanskje klær og lite gi bort klær... Hmm rart det der. 
Men jeg fikk fykt opp en sekk som går til Grenlandsaksjonen, de har bruktbutikk som de selger tingene i  og pengene og restene blir sendt til fattige i Romania. 
Så de får glede av det jeg ikke trenger. Så der gjør jeg en veldig god gjerning! 
Men selv om jeg synes jeg var flink til å gi bort så er det en hel del igjen gitt. 
Men jeg er jo som jenter flest, sko og klær er noe jeg må ha og trenger... (Eller trur jeg trenger).




1 kommentar:

  1. Det må jeg si Silje, mye fine klær du har der:)

    SvarSlett